Снимки за онлайн магазин

Представям ви примерно заснемане на продукти (в случая сандали) за онлайн магазин. 
Както и кратко разяснение за отделните под видове продуктова фотография.

От разговорите си през годините със стотици собственици на онлайн магазини стигам до извода, че за да е устойчиво успешен, онлайн магазина трябва да изгради доверие и сигурност в клиентите си. Да се отличава със собствен характерен стил. Да се изгради разпознаваем бранд е свързано с време и средства, но е единствената вярна посока в дългосрочен план. Факт, е че с качествени и ваши (уникални) снимки и видео много по-лесно (и евтино) маркетинг специалистите ще изградят една успешна кампания и/или цялостна стратегия.
Качественото визуално представяне на продуктите в онлайн магазина е НАЙ-важното условие за създаване на успешен онлайн магазин и бранд.

Какво може да е това представяне?

Разбира се снимки и видео, но това е твърде общо. Затова да конкретизираме с примери, а не с празни приказки.

1. Рекламна фотосесия с модели представяща продукта в обичайната му среда и предназначение

Този тип снимки са изключително подходящи за рекламни банери от всякакъв вид. Често се използват и като продуктови снимки, но силата им е да привлекат вниманието на обща аудитория хора. Като важното е, че част от тази обща аудитория, не е „излязла на пазар“ за този конкретен продукт, а в момента решава, че би било добре да си го купи. Тоест клиенти стават хора, които не са търсили в този момент конкретно сандали.
Обикновено се използват за модни дрехи, обувки и аксесоари ( т.нар Модна фотосесия).

2. Продуктови снимки

Продуктовата фотография (снимките на продукти за онлайн магазини) е предназначена да покаже продукта основно като форма и цвят (дизайн). Безпристрастно и обективно, без клиента да бъде „омаян“ от красиви модели, гледки и тн. Снимките са на еднороден фон (обикновено бял) и се използват за представяне на продукта в конкретната продуктова страница (или каталог) на онлайн магазина заедно с описателен текст и спецификации. Снимките трябва да са големи и минимум 4-5 на брой, продукта да се вижда ясно и детайлно. Цветовете трябва да са абсолютно точни.
Това е професионален стандарт наложен от Amazon и използван от всички световни топ брандове.

3. Продуктови снимки с модел

Продуктовата фотография с модел е своеобразно разширение на продуктовата фотография. Тя отново е на еднороден фон (обикновено бял фон) като пак целта е клиента да не бъде „разсеян“ от други неща присъстващи в кадъра и в същото време за представянето се използва човек (модел) с чиято помощ, нагледно се демонстрират качествата, функционалността, полезността и тн. на продукта.
Да не се бърка с рекламната фотография. Рекламната фотография също може да се снима в студио, но тогава се използва някаква постановка, декор или се снима по специални изисквания, след което дизайнери софтуерно добавят елементи и на практика изграждат рекламната визия, в която направената фотография е един от елементите.

Това са основните три вида снимки за онлайн магазини.
Всеки от тях заедно или по-отделно можете да поръчате при нас. Разгледайте още информация тук: studiomo.bg/product-photography

4. Продуктово видео

Продуктовото видео представяне също се разделя на под видове, точно както снимките по горе.
Рекламно видео | Продуктово видео | Продуктово видео с модел

Причините за това разделяне на видове са съвсем обективни и са:

  • къде ще се снима – в студио или на локация
  • ще се използват ли модели

 

Тези два въпроса са важни, защото са пряко свързани с цената (вашия бюджет). Например използването на популярна личност или екзотична локация за снимки може значително да увеличи разходите по проекта – логично.

Свържете се с нас, ние имаме опит и можем да ви предложим различни опции съобразени с вашите изисквания и бюджет.

Post by studio mo